BLOG TWORZONY Z PASJI DO KOSMETKÓW...

wtorek, 22 października 2013

Glossybox October 2013- Dark Romance


Długo zastanawiałam się nad opublikowaniem tego posta.
Osoby zastanawiające się nad rozpoczęciem swojej przygody z Glossybox mogą nieco zniechęcić się po przeczytaniu mojej opinii w tym miesiącu. Oczywiście nie chodzi mi o to, aby bezmyślnie krytykować zawartość, są to jedynie moje odczucia.
 
Zawartość w tym miesiącu kompletnie nie sprostała moim wymaganiom i oczekiwaniom, a przyznam że liczyłam na coś specjalnego. Od dłuższego czasu było wiadomo, że tematem przewodnim będzie pudełko Dark Romance. Liczyłam, że Halloween będzie inspiracją, niestety tak się nie stało. 


W tym miesiącu ponownie została dołączona broszurka Glossy Magazine, zawierająca dużo ciekawostek kosmetycznych i wywiadów. Jednym słowem mówiąc coś do poczytania w wolnej chwili. 
Jestem niezmiernie rozczarowana, bo październikowym pudełku umieszczono tylko jeden pełnowymiarowy produkt, do tej pory byłam przekonana, że będą to dwa produkty. Przyznam, że zawiodłam się już na wstępie :( 

MeMeMe
Cherub s Blush-Cheek & Lip Tint


Czerwony, a raczej wiśniowy Tint do policzków i ust. Jedyny pełnowymiarowy produkt jaki otrzymałam. Przyznam, że nigdy wcześniej nie miałam okazji wypróbować tego typu kosmetyków. Jestem pewna, że nie skusiłabym się aby go dobrowolnie zakupić. Tint długo utrzymuje się na ustach, ma przyjemny różany zapach i ciekawy kolor. Aplikacja jest trudna i wymaga dużo precyzji, bez użycia lusterka raczej niemożliwa,a to wszystko za sprawą pędzelka, który przypomina ten znajdujący się w lakierach do paznokci.
Produkt pełnowymiarowy 12 ml.

Killer Queen
Fragrance


Najnowsze perfumy Katy Perry. Zapach jest połączeniem zapachów kwiatowo-owocowych tj: leśne  jagody, ciemna śliwka, bergamotka, czerwona aksamitna celozja, naturalny jaśmin Sambac, tęczowa plumeria, kaszmeran, naturalne serce paczuli i płynna pralinka. Całość dość ciekawie brzmi. Zapach jest słodki i podoba mi się, jednak dość krótko utrzymuje się na moim ciele. 
Próbka 1.5 ml.

MONU
Illuminating Primer


Primer przeznaczony do wszystkich typów cery, wolny od parabenów z witaminą E i
SPF 15. Można stosować go pod podkład, jak również jako krem na twarz. Nie miałam jeszcze okazji go przetestować, więc ciężko cokolwiek napisać o tym produkcie. Kosmetyk umieszczony jest w plastikowym pojemniczku, z którego już teraz ciężko wydobyć zawartość więc nie wiem co będzie przy końcówce produktu. 
Próbka 20 ml.

Premae
Harmony
Multi-Vit Smoothie Serum


Serum przeznaczone do skóry mieszanej, a głównym jego założeniem jest niwelowanie zaczerwień, nawilżanie i zmatowienie cery i zapobieganie jej błyszczeniu. Obecnie jestem w trakcie miesięcznej kuracji z kapsułkami innej marki i nie miałam jeszcze okazji przetestować powyższego produktu. W sumie serum zawsze się przyda, więc akurat w tym przypadku nie powinnam narzekać . 
Próbka 20 ml.

Mystic Diamond Argonoil


Ostatni już produkt to arganowy olejek do włosów. Miałam okazję już go przetestować, niestety po jednej aplikacji zużyłam prawie pół buteleczki, więc trudno powiedzieć cokolwiek o produkcie, którego dostałam tak małą zawartość. 


Mam wrażenie, że w tym miesiącu pieniądze zostały niestety wyrzucone w błoto...


Share:

4 komentarze

  1. mialam taka sama reakcje jak ty na to pudelko :( mam nadzieje ze nastepne bedzie lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od dłuższego czasu zastanawiam się nad tym Glossyboxem bo jednak zawsze to co sie znajdzie w srodku moze byc niespodzianka :P Chociaż jak widać nie zawsze miła... ;)
    Zapraszam na mojego nowego bloga z recenzjami kosmetycznymi :)
    http://mojerecenzjekosmetyczne.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Killer Queen ma nazwę mojej ulubionej piosenki ulubionego zespołu, dlatego strasznie mnie przyciąga. :D Niby powód bez sensu, ale jednak. :)
    ps. mam dla Ciebie radę. wyłącz weryfikację obrazkową komentarzy, bo to bardzo zniechęca!
    Pozdrawiam. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Killer Queen...nie słyszałam ale zaraz to nadrobię ;) a zapach polecam, bardzo ładny! Co do weryfikacji już usunięta... Dziękuję za radę i Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń