BLOG TWORZONY Z PASJI DO KOSMETKÓW...

wtorek, 21 stycznia 2014

Maniciure hybrydowy CND Shellac po 2,5 tygodniach


 Pod poprzednim postem dostałam dużo pozytywnych komentarzy i postanowiłam, że pokażę Wam jak prezentuje się hybryda po 2,5 tygodniach.





 Jak widzicie manicure praktycznie jest nienaruszony, widoczne są jedynie odrosty, co uważam za naturalną kolej rzeczy. Zdjęcia były robione kilka miesięcy temu. Jeszcze raz polecam wszystkim manicure hybrydowy, a w szczególności lakiery CND Shellac TUTAJ, które uważam, że są fenomenalne.

Share:

20 komentarzy

  1. Faktycznie świetnie się trzyma ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna trwałość aczkolwiek tyle czasu z jednym kolorem bardzo nudno na mój gust :P Lakier zmieniam co 2-3 dni czasami 4-5 jeśli sprawdzam trwałość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to żaden problem, czerwony kolor na paznokciach jest moim ulubionym:) Pozdrawiam. ..

      Usuń
  3. Świetna trwałość :) Lubię często zmieniać kolory na paznokciach, ale jest to świetne wyjście, gdy się nie ma czasu na mani, a zależy nam na nienagannym wyglądzie paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście trwałość jest świetna, choć ja też lubię często zmieniać odcienie na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak wspominałam hybryda utrzymuje się do trzech tygodnii :)

      Usuń
  5. Super się trzyma. Moja siostra robiła sobie w grudniu i po tygodniu już były odpryski. Chyba trafiła na niezbyt profesjonalną osobę w salonie. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trwałość zależy od lakierów na jakich kosmetyczka pracuje. Moimi pierwszymi lakierami były jakies tanie odpowieniki i zeszły mi tego samego dnia wieczorem. Ja polecam CND Shellac, sa to sprawdzone i bardzo dobre lakiery.

      Usuń
  6. Naprawdę lakier jest w świetnym stanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda lakier w bardzo dobrym stanie, jedynie widoczne są odrosty :)

      Usuń
  7. Ten kolor jest przepiękny. Rzucił mnie na kolana. A trwałość też robiąca wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda trwałość jest niesamowita, kolor też świetny :) Pozdrawiam gorąco...

      Usuń
  8. przepiękne!!! :* Dwa tygodnie i nadal taki efekt - super:) Czerwień rzadko posiadam na paznokciach, ale u Ciebie wygląda rewelacyjnie :) Musze się też skusić na hybrydki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawie trzy tygodnie i taki nienaganny efekt?!? Wypróbuję na pewno. Nigdy nie mam na nic czasu, więc jak dla mnie roziązanie bomba!
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety dla mnie sa przereklamowane. Mialam kilka kolorkow i jajos srednuo jestem zadowolona. Smuza i wcale sie dobrze nie trzymają. Do tego drogie i szybko sie jakos kończą szybciej niz rwszta moich hybryd. Za to super schodzą

    OdpowiedzUsuń
  11. A jaki to kolor? Bo sliczny jest

    OdpowiedzUsuń